30 Mayıs 2008 Cuma

"Soygun"a değer

“ The Cider House Rules ” ( Tanrının Eseri, Şeytanın Parçası ) filminde Tobey Maguire’ı ergenliğe taşıyan bir kadını oynadınız. Canlandırdığınız karakter oldukça seksiydi.

1940’lı yıllar büyük kısıtlamaların olduğu yıllardı. Eğer Homer’i bu koşullar altında yetişen, sevgi ve tutkuyu ilk defa tatma imkanı bulan biri olarak görebilirsek, filme çok daha farklı bir açıdan bakabiliriz.

“ Reindeer Games ” filminde canlandırdığınız Ashley’i nasıl buluyorsunuz ?

Ben onu gerçek sevgiyi bulmak isteyen, bir yer bulup oraya sığınmak isteyen bir kadın olarak görüyorum. Fakat bunun için her şeyi göze alabiliyor. İşte bu tarafı bana biraz uzak kalıyor.

Film setinde herhangi özel bir şey yaşadınız mı ?

Bir gün John beni geveze diye çağırdı. Daha sonra Ben ve diğerleri sette beni geveze diye çağırmaya başladılar. Uzun bir süre bunun nedenini anlayamadım. Sonra biraz çenemin düşük olabileceğini düşündüm. Sonra bir gün Ben’e bunun nedenini sordum, o da “ Çünkü çok fazla yakınıyorsun. Çok konuşuyorsun. II.Dünya Savaşı’ndaki radyo spikerlerine benziyorsun: “ Hey, karşınızda geveze McGrath ve size şimdi son bir hak veriyorum ” Sakın bundan vazgeçme. ” diye cevap verdi. Ben her zaman arkamda oldu. O çok tatlı bir insan.

Okuduklarıma göre küçükken babanızın ölümüne şahit olmuşsunuz. Bu doğru mu ?

Evet. Hiçbir zaman bu konu hakkında konuşmadım. Bu yüzden okuduklarınız yalnızca bir spekülasyondan ibaret. 15 yaşındayken babam uçup gitti, bilinmesi gereken yalnızca bu.

Kısa zamanda bu kadar ünlü ve talep edilen biri olmanız size şaşırtıcı gelmiyor mu ?

Büyük sinemacılarla ve büyük oyuncularla bu kadar şaşırtıcı filmlerde oynadığa hala inanamıyorum. Kendimi oldukça şanslı hissediyorum.

Filmlerinizin ne kadar kazandığını biliyor musunuz ?

Hiçbir fikrim yok. Bu benim özellikle kaçındığım bir konu; ancak biri beni çağırır ve söylerse bilgi alıyorum. Fakat bu beni harekete geçiren, sabah erkenden yatağımdan kaldıran bir motivasyon vermiyor. Ben işimi çok farklı bir neden için yapıyorum.

Nedir bu neden ?

Bu hava gibi bir şey. Kendimi canlı hissetmemi sağlıyor. Beni tamamıyla tatmin ediyor. Yatağımdan kalkıp işime gitmeyi seviyorum.

Gerçekte bir balerin olmayı istiyordunuz ve hatta bunun eğitimini aldınız. Profesyonel olarak dans ettiniz mi ?

Yapamadım. Güney Afrika pasaportum vardı ve bu işe yaramıyordu.

Daha sonra dizinizden sakatlandınız ve balerin olma hayalleriniz bir anda sona erdi. Sonra da modellik hayalleri başladı. Değil mi ?

Hayır, ben hep kiramı ödemek için modellik yaptım. Bu benim gelirimdi.

Hiç yorum yok: