1 Mayıs 2008 Perşembe

Yiyerek mutlu oluyoruz

Yiyerek mutlu oluyoruz

Beyazperdenin en ünlü yıldızları diyete savaş açtı

Sinema ve müziğin güzel yıldızları, zayıflığa ve diyetlere savaş açtı. Jennifer Lopez, Catherine Zeta-Jones, Sandra Bullock, Drew Barrymore ve Charlize Theron, People Dergisi'nin son sayısında çarpıcı itiraflarda bulundular ve rejimlerin artık tarihe karıştığını, yiyerek mutlu olduklarını açıkladılar. Son günlerde bu yaşama biçimini benimseyen ünlüler, yeni güzellik sırlarını dergideki yazıda dile getirdiler. Sayıları giderek artan diyet karşıtı güzeller, ‘‘Yiyoruz, bundan zevk alıyoruz. Hareket ederek ve spor yaparak da kilo almıyoruz’’ görüşünde birleştiler. Charlize Theron, çok hareketli bir yaşam sürdüğünü ve her gün spor yaptığını belirterek ‘‘Yeme benim için sorun değil’’ dedi. Catherine Zeta-Jones da bebeği olduktan sonra diyetlere boş verdiğini bildirdi.

VÜCUDUMU SEVİYORUM

Hollywood'un genç yıldızlarından Sandra Bullock, kendisini şöhrete kavuşturan ‘‘Speed’’ filminden somnra çok şişmanladığını ve aynaya baktığında çok şaşırdığını söyledi. 36 yaşındaki güzel yıldız, ‘‘Buna rağmen, kurabiye ve kekleri yemekten kendimi alıkoyamıyordum. Sanki, özgürlüğüme yeniden kavuşmuş gibiydim. Ama artık çok zayıf bir kadın olma isteğinden de uzaklaştım’’ dedi. Rejimlerin artık işe yaramadığını gördüğünü itiraf eden Bullock, genç kızlara, ‘‘Kendinizi rahat bırakın. Diyetleri de boş verin. Ben, şimdi vücudumu daha çok seviyorum. Yiyorum ve mutluyum’’ tavsiyesinde bulundu.

DÜZENLİ SPOR YAP

Katerina Witt de geçtiğimiz günlerde Stern Dergisi'ne verdiği röportajda kişinin sağlığına dikkat edip düzenli spor yaparak gençliğini yıllarca koruyabileceğini belirterek, mutluluk formüllerinden birinin de vücudun isteklerine kulak vermek olduğunu kaydetmişti. Witt, ‘‘Vücudum çikolata sinyali verdiğinde, çikolata yiyorum. Kendimi daha iyi hissediyorum’’ demişti.

Rejim tarih oldu

Hollywood'un çılgın yıldızlarından Charlize Theron, rejimlerin artık tarihe karıştığını belirtti. Theron da yaşamının her anına hareket sokan yıldızlardan.

Ben tombulum

Diyetleri çöpe atan yıldızlardan Drew Barrymore, ‘‘Tombulum ve bundan memnunum’’ diyor. Ünlü yıldız, sıkı diyetlerin sters yaptığını bölertiyor.

Umurumda değil

Sandra Bullock, çikolata ve kek yemekten kendini alamadığını belirtiyor ve ‘‘Zayıflık umurumda bile değil. Diyetleri de boşverdim’’ diyor.

Düzenli spor

People Dergisi'ne konuşan Zeta Jones, fiziki güzelliğini sıkı diyetlere borçlu olmadığın belirtiyor. Zeta-Jones, düzenli spor yapmaya dikkat çekiyor.

Hürriyetim Genç 2001

Hiç yorum yok: